Kulturnatten i Norrköping

I lördags bjöd Norrköping på all kultur som finns i staden. Det var allt från dans, musik, grafitti och målningar, kläder, mat m.m. Själv medverkade jag i ett jam tilslammans med ViBE Streetstyle Crew och så var jag med och dansa i Dansstudion. Därefter kollade jag på grafittimålare som prydde väggar med deras grymma graffittis och sedan så tittade jag på det fantastiska lokalbandet BalkanBagPack som bjöd på härliga toner från Balkan. Avslutade dagen med en fantastisk dansföreställninging vid namn Vi Som Bygger Broar, som var ett samarbete mellan tre olika dansskolor i Norrköping, det var väldigt häftigt att se flera olika dansstilar och tolkningar av andra dansstilar i en dansföreställning. Efter det blev det en utgång med härliga vänner i Puls nattklubb.
 
Försöker lägga upp bilder men det fungerar inte?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0