Como eu sou rica e famosa

Kan inte förstå att jag fortfarande har kvar några läsare. Härligt att ni tittar in, ska börja blogga igen. På riktigt. Den här veckan har inte varit ett dugg rolig. Har varit sjuk och frånvarande 75% av veckan, jag blir på så dåligt humör av sådant. Usch. Men när jag blir på dåligt humör så får jag tänka på det som gör mig på bra humör, dans. Fredagen den 21 november tog jag och min bror bussen till Stockholm för att dansa dancehall med Jacqueline från Enough Dance Crew. Det var fantastiskt roligt och det kändes som att jag var i Jamaica när jag var där. Så härliga människor, underbar musik och good vibes - som man säger på gammal hederlig engelska. Det var mad, som en jamaican skulle säga. Överraskade också min kära vän Dzemila (reaktionen var oförglömlig) och spred lite dancehall vibes i hennes skola också, alltid kul att dela med mig av min kärlek till dancehall.
 
Jag och Jacqueline (Sveriges dancehall queen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0