A lot of people don't realize that depression is an illness. I don't wish it on anyone, but if they would know how it feels, I swear they would think twice before they just shrug it

Oj! Jag visste inte att min blogg fortfarande hade läsare. Kul att det är några som tittar in för att se om det händer något. Men tyvärr mina vänner, det har varit öde här och jag ber om ursäkt för det. Fast samtidigt så behöver jag inte be om ursäkt, jag skriver här när jag vill. Oj, vad sur jag lät där. Men så är det! #bossassbitch
 
Vad har jag gjort då? Mycket! Varit skolstressad, blivit nykär (♥), umgåtts med mina fina vänner, umgåtts med min familj, kommit igång med träningen, dansat, haft myskvällar både med mig själv, införskaffat mig en iPhone (vilket innebär att jag instagrammar ofta), hatar vintern, älskat våren, fått den värsta pollenallergin som gjorde så att jag missade One Republic, planerat sommaren och våren (har massor av underbara planer som jag vill dela med mig av) och mycket mycket mer! Jag har också haft väldigt jobbiga perioder, det beror nog på årskiftet. Nu har jag massor av inspiration till att börja skriva igen lite då och då, och fett mycket motivation till livet för att jag har så mycket planer. Älskart!
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0