Ett brev, shopping, skola och ett dåligt humör

Min dag har varit lite si och så. Humörsvängningar på grund av människor i min omgivning. Men när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett brev och det brevet var från Dzemila. I kuveret fanns det också choklad, precis det jag var sugen på. Min syster känner mig. 
 
Shoppade i KICKS där min vän Oscar (klicka på hans namn så kommer ni till hans blogg) jobbar. Ett tips till er som bor i Norrpan, dra till KICKS i Mirum. Han är verkligen en skönhetsexpert och han tar sin tid till att ge kunden det de behöver och lyssnar verkligen på kunden. Han brinner för det han gör, verkligen. Ren inspiration.Han vet verkligen vad jag behöve för det perfekta sminket och den perfekta huden. Därför köpte produkter för ansiktet från märket LANCOME. Utseendet har ändå en del att göra med mitt självförtroende och han hjälper mig verkligen att höja mitt självförtroende. Tycker om dig duso. 
 
Nu har jag tagit på mig lite gosiga kläder för att forstätta med skoluppgifterna så att jag kan gymma, övningsköra och fika imorgon. Älskar att ha fullspäckat schema.
 
 
 
Har världens bästa person tryckt på min tröja (Michael Jackson för er som inte förstår) och gosigaste mjukisarna med finaste färgerna. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0