Högskole-Ruvejda

Under högstadiet så börjat man hitta sig själv. Det försökte jag. Nu när jag har gått halva tiden på gymnasiet så känner jag att jag har hittat mig själv, jag har kommit fram till att jag är en dansare. Min stil har ändrats genom åren så jag tänkte dela med mig av lite fina *host* bilder.
 
 
 
 
 
 
I början så brydde jag inte mig om utseendet ett dugg. Jag gick i det jag kände mig bekväm i, osminkad också, i mitt lockiga hår. Någon gång så kunde jag platta håret. När jag la upp bilder på internet så var jag verkligen TVUNGEN att skriva att jag var osminkad, och jag var expert på att ta bilder när jag nös.
 
 
 
 
 
 
 
 
En period så fick jag för mig att pärlarmband till armvecken var snyggt. Hattar tyckte jag om också. Vet att jag planerade att göra en bikini av pärlor med, haha. Jag tyckte också om att hänga på Kunskapsskolans handikappsanpassade toaletter med Emely, Olivia och Julia. Skoja runt i Gamleby. Bära glasögon med fönsterglas i, fintfint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan upptäckte jag löshår och smink, haha. Gillade att vara simpel en period. Kavajer, t-shirts, byxor och kanske ett par klackar till det. Bassmink med lite mascara, eyeliner och läppstift. Det här var i alla fall helt okej.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan blev det dreads och lite metalhead-stilen/streetwear-stilen (de går ju in i varandra). Nu har jag lite mer streetwear-stilen men jag kan få ryck och se lite mer metalhead ut med, speciellt om jag ska på spelningar. Sitter här och kollar på gamla bilder, snart blir det dancehall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0