Tack stolt emot priset "Sverige värsta bloggerska"

Ja, ni läste rätt. Jag har inte bloggat på länge men som vanligt så har jag mina anledningar, precis som alla nadra bloggerskor och bloggare. Mitt liv har bestått av att umgås med min pojkvän, mina alldeles för fina vänner, familjen, släkten, dansare. Jag har spenderat mina dagar i Stockholm, dansstudion, skolan. Jag har knappt varit hemma och det har varit underbart på ett sätt. Men nu kan jag äntligen sitta i mitt gröna rum och skriva här, jag har saknat det.
 
Idag så var jag (som nästan alla andra ungdomar i Sverige) i skolan. Det var en kort och skön skoldag. Satte mig på ett fik med min fina vän Yerko och hjälpte honom med historian, pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade, det gjorde vi nästan för mycket. Känns som att han kommer vara en vän livet ut. Har den känslan som människor ibland känner om vänskap med honom. Hoppas att ni också har en sådan vän, för alla behöver det. Männsikor är beroende av människor.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0