Vecka 38

Det märks att jag inte har bloggat på länge när jag glömmer bort att jag har en blogg. Men jag har inte fått någon inspiration till vad jag ska blogga om. Det är kul att dela med sig av historier och åsikter som jag har gjort i tidigare inlägg men just nu är det stopp i hjärnan.
 
Den här veckan har inte varit den bästa, men det kan inte alltid vara bra och för att kunna må bra måste man vara nere ett tag också, kom ihåg det mina vänner! Sedan har jag dragit på mig en förkylning och jag har verkligen inte tid för att bli sjuk, men det blir mycket tedrickande och vila. 
 
Jag är oerhört tacksam över de människorna som finns runtom dig när livet inte är på topp. Jag älskar er.

Nu ska jag ta hand om tvätten, matlagningen och städningen här hemma. Sen blir det audition för min dansgrupp ViBE, hoppas vi ses där!
 
Måste börja använda systemkameran igen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0