Lediga dagar

Det tycker jag om. Då hinner du göra sker du inte har hunnit med innan. Sova länge. Laga god mat. Träffa en vän. Träna. Dansa. Ta hand om dig själv. Idag var en sådan dag. Sydde ihop en tröja som har varit trasig. Gjort om i rummet som snart ska målas om och inredas på nytt. Lyfte vikter på gymmet. Dansade med mina tjejer. Glömde bort att jag hade ett möte, men det gjorde ingenting. Pratade i Skype med en människa som bor på andra sidan jorden. Internet är inte så tokigt ändå, det går att lära känna människor över hela världen genom det. Kan inte tacka nej till det? Har alltså haft en toppenbra dag. Imorgon är jag ledig och på kvällen blir det fest. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0