Danshelg

Bästa helgen på länge. Åkte till Jönköping igår tillsammans med några medlemmar från ViBE och alla förutom jag deltog i tävlingen Hiphop revolution. Jag fick mycket inspiration, motvation och glädje av att kolla på alla duktiga dansare. Har aldrig sett så många snygga killar på en plats också, DAMN.
 
Sov i fem timmar för att sedan åka till Stockholm med mina bästa dancehall gals och Yerko. Träffade Imenella först och sedan bev det workshop för Sri Lanka. Har aldrig haft så roligt på en workshop och det var sjukt lärorikt. Kändes nästan som att jag var i Jamaica, tänkte att Jamaica skulle finnas utanför danssalen, men Stockholm var kvar där. men om ett år, då är jag där. Åkte hem och spelade nostalgimusik på högsta volym samtidigt som jag, Maria, Yerko och Johanna försökte dansa sittandes. Min energi har sugits ur efter den bilfärden hem, haha. 
 
Det är det här jag älskar med att vara en dansare. Alla dansare är så öppna, även fast jag kanske inte känner någon så kan jag ställa mig där, på dansgolvet, dansa och sedan känner jag en speciell kontakt med de andra dansarna. Vi har alltid något vi kan prata om. Alla samlas och delar kärlek, glädje och danskultur med varandra. Peppar varandra. Åååh I love it. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdateraaaaaa

Svar: Vem är du då du trogna läsare?
Ruvejda Hrustanovic

2013-10-08 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0