Att bli dumförklarad

Fyfan vad irriterad jag är idag. På senaste tiden så blir jag dumförklarad hela tiden. Senaste gången var kanske för en timma sedan. För att jag frågade vad sexuell åtrå var. "Är inte du född i Sverige, Ruvejda?" Jo, men hallå, det betyder inte att jag kan varenda ord i den svenska ordboken? Är det inte bättre att fråga istället för att fortsätta läsa texten och inte förstå det? Usch.
 
För två veckor sedan blev jag dumförklarad i skolan. För att min metod tydligen var "dum" och "opraktisk". Imorse blev jag idiotförklarad av några facebook-vänner för att jag inte tror på allt som står i böcker, tidningar och vad som visas på TV:n. 
 
Man bara fuck you. Lägg av. Åååh. Idag är jag arg och irriterad. Ska få dansa locking idag med ViBE, jag kan inte det. Faaan.
 
Åh Albert vad jag älskar dig ♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske finns en anledning till
att du blir dumförklarad om du nu blir det så ofta

Svar: För det första: läs inlägget. För det andra: läs texten på bilden. För det tredje: NEJ.
Ruvejda Hrustanovic

2013-10-13 @ 21:22:20
Postat av: Anonym

jag tror det finns en anledning

Svar: ge mig en anledning då?
Ruvejda Hrustanovic

2013-10-13 @ 22:14:49
Postat av: Anonym

Hej har en liten fråga: vad fick dig att börja dansa? :)

Svar: Hej Anonym! Innan jag började dansa på riktigt så brukade jag imitera Michael Jackson i mitt vardagsrum, dansade balett när jag var 6 år gammal och så vet jag att jag dansade på samma ställe som jag dansar nu när jag var liten. Sedan så prövade jag på olika sporter, den sista sporten jag höll på med innan dansen var basket. Började intressera mig av hiphop-kulturen och streetwear-fashion redan då, när vi skulle byta tränare i basketen så tappade jag motivationen för basketen så jag slutade i det. En dag gick jag på stan och så fick jag se ViBE Streetstyle Crew på gatan, de stod och jama och jag kunde inte sluta kolla. De gjorde reklam för ett Summer Camp som de hade samma sommar så jag hängde med på det! Då blev jag kär i dancehall. Hösten efter den sommaren så började jag dansa dancehall!
Ruvejda Hrustanovic

2013-10-13 @ 22:18:33
Postat av: Anonym

Tycker du det är sent att börja med dans vid exempelvis 17 års åldern?

Svar: Nehej! Verkligen inte. Min bror började nu och han är 20
Ruvejda Hrustanovic

2013-11-06 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0