Nya vänner

 
För snart en månad sedan åkte jag till Bosnien tillsammans med min bosniska dangrupp. Vi hämtade lite ungdomar i Motala och i Mjölby. Två av de personerna var Anes och Erol. Jag hade pratad med Erol på Facebook tidigare och jag hade fått fina komplimganfer för att jag tydligen är en swagger, Anes kände jag inte innan. Men jag visste inte om Erol kände igen mig så jag sa ingenting. Det var väldigt pinsamt och jag tyckte att han var konstig. Men efter ett tag, när jag nämnde min dans, så sa han att jag var grym (tack brate) och så började vi prata. Han var väldigt roligt och konstig på ett bra sätt. Anes satt bredvid honom och log eftersom att han var lite blyg och Erol tar ganska mycket plats.
 
Men Anes var riktigt rolig fast på ett elakt sätt med. Varenda gång jag satte mig bredvid honom och vi skulle lyssna på musik så satte han på "Move Bitch" i hörlurarna och sa att låten var till mig. Jag, Anes Erol, Zijad och Ajla umgicks ofta under den här resan. Det var de som gjorde resan rolig. Riktigt härliga människor. Fick en sorts syskon-kontakt med Erol så fort vi kom fram i Bosnien. Vi bråkade till och med. Men snälla killar är de ändå. Massor av kärlek till er. Är du nöjd nu Erol? (Han är en attention-hoe). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0