Hej hej hallå!

Tänker på Timbuktus låt Det löser sig när jag skriver så (lol). Annars då? (Som min vän Pontus brukar säga). Jo, livet rullar på. Det blev nyårsfirande med ett härligt gäng ute på landet från lördagen till onsdagen den här och förra veckan. Mycket tv-spelande, mat, galenskaper och roligheter. 
 
Det nya året har börjat och jag känner inte någon viss skillnad. Är samma person som jag alltid har varit. Men jag får ändå en sorts kick under nyårskiftet, vill alltid göra så mycket, nästan för mycket. Men jag har mycket att se fram emot, men en lång väg dit. Jag är mer motiverad än någonsin, det ska bli bra. Men inget new year, new me. Det ska bli mer new year, a better me. Jag vill fortsätta att växa som person, vilket jag kommer att göra.
 
Har umgåtts med fina vänner idag. Jag tycker om de. Varför? För att jag bara kan vara med de, vi behöver inte alltid hitta på något för att ha kul. Det räcker med att bara vara. Att känna sig bekväm i det. Att aldrig känna att det är pinsamt eller jobbigt. Precis det kände jag idag. Vi var alla trötta och sega, men jag hade det kul ändå.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fern

Du anar inte hur vacker du är!!!

Svar: Men åh. Vad fin du är. Tack. Du är vacker. Verkligen. Kram!
Ruvejda Hrustanovic

2014-01-15 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0