Längesen

Det var sjukt längesen jag skrev ett blogginlägg. Jag har glömt bort hur kul det är att skriva. Hur kul det är att diskutera. Hur kul det är att inspirera andra. Kanske för att jag blev  trött på alla vetenskapliga rapporter under gymnasiet. Eller för att har lidit av psykisk ohälsa sen högstadiet men gick in i väggen för första gången under andra året på gymnasiet.
 
Vad har hänt nu då? Jag har tagit studenten och jobbar nu som personlig assistent, kalasvärd/städpersonal och dansare. JAg gör det jag alltid har velat göra och jag trivs som fisken i vattnet. Men vägen hit har varit tuff och jag ska dela med mig av min historia på min blogg. Vissa tycker att jag är alldeles för öppen, om ni tycker det så är det bara att klicka på det röda krysset i hörnet eller få bort mig i ditt flöde på Facebook. Ingen har ett perfekt liv och det är det jag vill uppmärksamma med den här bloggen. Hoppas att många av er stannar kvar!
 
HälsningarRuvejda 'Ruru' Hrustanovic
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0