Vecka 40

En kort skolvecka har det varit vilket betydde utgång på Hugos i onsdags, det var grymt kul eftersom att jag fick lära känna massor av nya människor och träffa gamla goda vänner också. Kvällen bjöd på drinkar och dans, slutade med promenader runt stan för att hitta ett ställe som kunde bjuda oss på lite vatten men det fanns det inte och så avlutades kvällen med att jag somna på spårvagnen hem. 
 
Jag har inte haft något plugg nu och det har nästan varit tråkigt? Har inte haft något att göra så jag har bara städat och lagat mat. Men jag hann i alla fall träffa och ta en fika med Azra och Ajla, två personer som jag inte hade umgåtts med på väldigt länge. Underbart! 
 
Nu är den här veckan slut och på måndag börjar min praktik. Det ska bli skönt att få vara borta från skolan ett tag och bara fokusera på annat. Jag vill bli frisk så att jag kan gymma igen också, saknar gymmet. Men mitt humör har inte varit det bästa de senaste dagarna. Ni vet när allt känns sådär hopplöst och man känner sig som ensammast i världen? Exakt så har jag känt och jag vet inte varför. Men det är okej. Man måste vara nere för att ta sig upp igen. Det går inte alltid att vara på topp.
 
GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDER BLIR ARG?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0