Regniga höstdagar

 
 
Det är viktigt att hålla sig varm under hösten. Jag fick låna Ashurs sköna tröja och han var så snäll och sa att jag fick behålla den ett tag framöver. Det känns lite riskabelt dock för jag är lite kär i den. Nu har hösten kommit hit på riktigt. Löven ändrar färg samtidigt som de faller ner från träden, det regnar varje dag, det blir mörkt tidigt och solen går upp sent. Ibland kan det bli tråkigt. Det är lätt att bli att bli lite höstdeppig, men håll ut. Tiden går fort. Fokusera på allt bra, allt du har att se fram emot. Gör det du tycker om. Umgås med vänner. Dricka te och ät god mat. Snart är det Halloween också, jag älskar att klä ut mig. Det ska bli väldigt roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0