Söndagsmys

Idag skulle jag egentligen ha befunnit mig Stockholm och dansat, men på grund av förkylningen så blev det andra planer. Lite sura miner blev det men det kommer nya chanser! Istället för dans blev det att stanna kvar i sängen extra länge, mysa i min pyjamas hela dagen, baka, dricka te i stora mängder, Spider Man - marathon och ett varmt bad som avslutades med att måla naglarna. Har helt enkelt blivit ompusslad av mig själv och vilat ut helt. Känner mig ganska frisk nu och jag hoppas att det håller i sig imorgon. Nu poserar jag framför datorns webbkamera och jag försöker trivas i mina naturliga lockar, jag vill kunna känna såhär:
 
 
Men känner mest:
 
Det kanske blir bättre med tider. Nu bjuder jag på fler bilder, bara för att det är så himla kul (hehe)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det kanske inte ser så illa ut ändå. Får se om plattången kommer fram imorgon, god natt! Imorgon börjar en ny månad, spännande...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0