Vänskap, när den är som finast

Det finns en grupp som kallas för The Typical Juggar på Facebook. Där hittar jag roliga/tråkiga diskussioner, bilder/videos som jag kan relatera till m.m. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon bosnier som dansa det som jag dansar (de flesta dansar bosnisk folkdans). Men vips! Där var hon. Dzemila. Vi började snacka på Facebook i somras, sedan pratade vi om att ses. Den 29 november 2013 åkte jag upp till Stockholm och träffa henne för första gången, men det kändes som att jag träffade henne för 1000:e gången. Vi fick kontakt direkt! Hennes vänner trodde att vi hade känt varandra i ett halvår/år. Vi tänker likadant, uttrycker oss likadant men vi har säkert våra olikheter med (bara det att vi inte har märkt de än, lol). Hon är en underbar vän. Vacker är hon också, på både insidan och utsidan. Vi har så många planer nu och de ska bli av. Jag längtar. Precis när jag behövde en vän som hon så dykte hon upp, jag älskar henne. Volim te najvise, i saknam te (I love how we blandar jezik).
 
Alla behöver en sådan här vän. Jag hoppas att ni har det. Om ni inte har det, håll ut, det kommer. Och till mina andra vänner, ni är guldvärda ♥
 
Trötta men glada tjejer, första gången vi träffades och vi spenderade den i danssal (såklart)!
 

Kommentarer
Postat av: Dzemila

Jag är oerhört smickrad och glad, detta är rent vänskap i sin bästa form människor! Och Ruvejda du ska veta att du är en fantastisk person med så mkt kärlek. Världen behöver se mer av dig! <3
Peace and love! <3 Volim! <3

Svar: Nedam te nikome duso! Voliiim, i to puno <3
Ruvejda Hrustanovic

2014-01-11 @ 22:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0