Kärleksfull

Hej. Jag är full. Kärleksfull. På grund av mina fina vänner och min fina familj. Jag är fylld av kärlek vilket gör att jag ger kärlek tillbaks. Gårdagen började med (ja, jag måste skriva gårdagen för att klockan är 00:14) att jag tog en promenad med en fin vän. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, fina diskussioner. Eftersom att vi inte hade setts på länge så var det väldigt skönt att få ta en lång promenad och bara prata, speciellt för att han är så smart och fin. Jag är en väldigt social person, så det passar mig perfekt. Gick därifrån med ett leende. Tack. 
 
Tog sedan en promenad med min bror, som också är väldigt smart och fin. Han är nästan lika galen som jag. Skrattade mycket med honom. Jag är glad att jag har honom. När jag är vilsen så får han mig att känna mig trygg ändå. Tack.
 
Loggar in på Facebook och har fått ett långt kärleksfullt meddelande från Dzemila eftersom att hon såg mitt blogginlägg om henne idag. Hon skrev också en underbar status. Vi människor behöver bekräftelse och det ger hon mig verkligen. Tack.
 
Eftersom att mamma jobbade kväll idag så lagade jag mat för morgondagen. Pappa hjälpte till (feminsten is in da house). Det var underbart att få beröm och se mammas leende när hon kom hem. Här hemma tyckte alla att det såg fint ut och att det lukta gott. Blir så glad. Något som var lite pinsamt var att jag dansade i köket samtidigt som jag lagade mat, efter några sekunder så ringer det på dörren och där står Pontus (lol).
 
Humöret är på topp. Har insett att jag måste lägga mer tid på mig själv, för då märks det vilka vänner som fortfarande finns där för en. Den här bilden passar väldigt som ett avslut på det här inlägget (00:22):
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0