Glädjespridare

Det här priset betyder mycket för mig. Jag älskar att sprida glädje. Jag älskar att få se människor le. Det behövs 72 muskler för att se sur ut, men endast 14 för att le. Det är så simpelt. Det spelar ingen roll om personen som ler  är en främling eller någon som står mig nära, bara av att ge andra personer glädje får mig att må bra. Mina vänner, min familj, dansare, och människor överlag gör mig glad, så varför inte ge glädje tillbaks? Jag gör det här  till ett löfte, inte ett nyårslöfte, utan ett löfte för livet. Jag ska alltid vara en glädjespridare för utan glädje är jag inte mig själv och min far lärde mig att jag alltid ska vara mig själv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0