Kvällstankar

Nu fick jag det där humöret. Till att skriva. Djupt. Nej, kanske inte djupt. Men mina tankar i alla fall. Jag är så himla peppad idag, peppad på livet. Pratad med en kille från Jamaica och när han frågade mig när jag ska dit så slog det mig - shit, det är inte långt kvar nu! Det är just det, jag vill resa. Uppleva saker. Medans jag är ung. För jag kommer inte vara förevigt ung.
 
Tänker precis som Simon J. Berger sade i serien Torka aldrig tårar utan handskar "Man får inte leva om sitt liv, det är det som är grejen" Några använder det här uttrycket till att supa ihjäl sig, knulla runt, använda droger, skrika ut YOLO (you only live once). Men inte jag! Klart att jag ska ha kul, men inte den sortens kul. Jag har skrivit upp alla mina resmål nu och jag längtar tills jag kan stryka över det första, som är att åka till Bosnien utan föräldrar (13 dagar kvar!!!). När jag blir 18 ska jag skaffa jobb, tjäna pengar och börja resa runtom i världen och runtom i Sverige. Jag kan komma dit, jag vill komma dit, jag ska komma dit.
 
Ser det inte underbart ut? Konshens är fett snygg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0